2009. március 8., vasárnap

Új tojások :)

4 megjegyzés:

Anna írta...

Szia Hoyacarnosa!
Nagyon szépek ezek a tojcik! Egészen kedvet kaptam hozzájuk. Ugye nem gond, ha koppintom az ötleted?

vezsuzsi írta...

Annyira jó a Meskán az új fotód!!
Jó,hogy vidám!! Mondom én akinek fekete-fehér komoly fotója van fent!!
Amúgy Te vagy a húsvéti nyúl???
Mert akkor a gyermekeim nagyon várnak!!
De kapsz ajándékot tôlük ,azt mondták, hogy festenek ôk is tojglit a nyúlnak,mert megérdemli!

Hoyacarnosa írta...

Köszönöm szépen, már le akartam cserélni :)))
Szerintem most már ideje neked is váltanod egy jó kis színesre :) És mert kíváncsi is vagyok rád!

Én lennék a nyuszi? :) Ennyi tojás után már lehet tényleg 8-)
Hát, ha így állunk, akkor szívesen küldenék a gyerkőcöknek gyöngyös-hímestojást :))

vezsuzsi írta...

Most néztem vissza. :)))
Annyira örülök,hogy ismerem, ha csak blogról a húsvéti nyulat!!

Nagyon köszönöm a felajánlást,de még 3 és 4 évesek. Azt hiszem egy pillanat alatt ripityomot csinálnának belôle!

Viszont a memóriám jó, megjegyzem és pár év múlva újra írok,neked,mint nyúlnak! :)

De tényleg!!