2009. szeptember 9., szerda

Sütőtökös Őszike :)



Először is: a nagy hallgatásomnak az az oka, hogy mostanában alig van időm.
...
Aztán: ebbe a nyakláncba is beleszerettem egy kicsit, mert olyan mostani kis divatos, meg hosszú és mindenhez jó :)
Azt hallottam hogy ezek a sütőtök színű kásák kophatnak, de ennek jelét nem láttam, pedig néhányat direkt megkapargattam :)
És.. még az jutott eszembe, hogy az alsó medál rész olyan mint egy kis virág, ami alatt a cserép is ott van... pedig az egy apró kosárka :)

16 megjegyzés:

gabi írta...

Remek őszi színösszeállítás!

Gabriela Swoboda írta...

Congratulation, this is very, very beautiful.

pedro a. cruz cruz írta...

Una belleza.

orsolya vanessza kiss írta...

Micsoda nemzetközi zsűrizés megy itt :)))

de valóban nagyon egyedi és szép lett.

KissBeads írta...

Nagyon szep!

Káli Gopika írta...

Nagyon szép!Gratulálok!

HEra írta...

Gyönyörű nyaklánc, ez a répaszín, én is szeretem, nem koptak meg, pedig egy éve fűztem az anyunak belőle! :)

Fruzsi írta...

Ismet angyon szepet alkottal!!Tenyleg szep oszi szinekben keszult ez a lanc!

Maya írta...

De jóóó, a pénzbefoglalás meg külön jópofa :-)

Orsi írta...

Nagyon tetszik, különösen, hogy a kedvenc évszakom színeit látom viszont!

rajli írta...

Ez is nagyszerű! Különösen a "répa" színű rész tetszik, de az egész összeállítás nagyon harmónikus!

Tiszi írta...

A répa nekem is kedvenc szinem. :) És így összerakva szép lett nagyon. :)

T REKA írta...

MAR VARTAM,HOGY MIVEL VAGY ELOGLALVA,DE MEGERTE A VARAKOZAST-IGAZI REMEKMU EZ A LANC. NAGYON-NAGYON TETSZIK!!!

Gabessz írta...

Nagyon ötletes és csodaszép színek!!!

Mili írta...

imádom ezeket a színeket!

Hobbi-Tünde írta...

Nagyon, nagyon tetszik!!