2010. június 5., szombat

Lazac-fehér nyári kellék




13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez is nagyon finom!

orsolya vanessza kiss írta...

Álomszép Erika!


Mint egy adag pucs fagyi :)

orsolya vanessza kiss írta...

akarom mondani.. puncs :)

ekszerlada írta...

Úgy látom,nálad is bejön ez a kis enyhén felemás színű bogyó:)
Te is jól megoldottad:))Nagyon cuki lett és kis finom színeket raktál össze!!
Tényleg Lazac színe van:))

Panka gyöngye írta...

HÚÚ!Nagyon tetszik!Nagyon kellemes szett!Megkérdezhetem ezt a delicát,mármint a lazacszínűt a gyöngyéletben vetted,mert én is néztem,de valahogy ott a képen nem ilyen volt!Nagyon klassz!

rajli írta...

A lányok után én is gratulálok. Anno küldtem egy emilt egy fotó (szerintem) feljavított változatával. Nem kaptad meg?
Laci

Hoyacarnosa írta...

Köszönöm szépen :)

Laci megkaptam a fotót, a nyaklánc bejegyzéseinél válaszoltam is neked.

Köszönöm :)

Kiss Antalné írta...

Nagyon finom !! Gratulálok!

Ami Szigeti írta...

Érdekes, már ketten is írták, hogy "finom". Nekem is ez a szó jutott legelőször az eszembe :)

Lerika írta...

Gigagyönyörűűűűűűűűű!!!!!! Nagy-nagy gratula!!!!!!:-)))

Hoyacarnosa írta...

Köszönööm!! :)

Panka, igen a Gyöngyéletben vettem.
A kódja: 0206

Panka gyöngye írta...

Köszi Hoyacarnosa!Lehet szert teszek én is rá,mert csodás a színe!

Enma írta...

Un trabajo precioso y espectacular.