2010. szeptember 26., vasárnap

Könnyed romantika




6 megjegyzés:

Lerika írta...

Ez valami gyönyörűség, imádom ezt a romantikát!!!!!

emikke írta...

Fantasztikusak ezek a rózsaszín gyöngyök!!!!!
Hogy tudsz ilyen jó képeket csinálni? Nálunk szakad, a lakásban készített fotók pedig katasztrofálisak:-((

Hoyacarnosa írta...

Köszönöm :)
Én is odáig vagyok érte, olyan finom hatása van.
(Mindjárt töltöm fel a testvérkéjét is.)

Emikke a teraszon csináltam őket, ahol nem esik az eső. A gépem olyan, hogy (makróval) a nagyon közeli fotókat automatikusan világosabban készíti el, a távolabbiakat sötétebbre és azokat kicsit meg szoktam világosítani :)
Szerintem így is látszik, hogy sárgás és kékes.. sárgás a terasz miatt, kékes a természetes fény miatt.
De használhatóak.

Kritti írta...

Gyönyörű! Csodálatos ez a finom fehér-rózsaszín kombináció kiegészítve a cseppnyi bronzzal.
Az édes kis bogyókról már nem is beszélve!

ekszerlada írta...

Hu de még mennyire!Én ezekért a virágos bogyóidért meg vagyok szédülve.A Te bogyóid hozták létre bennem a virágeső bogyót korábban.Annyira szeretem,ahogy társítod Őket a szebbnél szebb gyöngyökkel:))
Csinálj még jó sokat:))!!!

Zsófi írta...

Ettől szerelmes leszek :))