2011. június 15., szerda

Málna


Valahogy mostanában ezekbe a nagyon könnyed, nőies, szellős karkötőkbe szerettem bele.
Nagyon szép, nagyon szeretem a színeit, meg persze a Swarovski szívecskéket.. azokért odáig vagyok már hónapok óta.


Nem mellékes megjegyeznem, hogy tegnap este már kezdtem szomorkodni azon hogy az idei divatirányzatok alapján én nem vagyok túl divatosnak mondható.. :)) aztán az egyik ruhabemutató fotóján éppen egy ugyanilyen színű táskát láttam meg a modell kezében kiegészítőként :)
Azért csak-csak.... :)

( A fotózással gondjaim vannak sajnos, a fényképezőgépem úgy néz ki hogy megunta életét és elöregedett... hát mi lesz velem nélküle??? )


5 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Igazi nyárias könnyed darab!Ötletes!

Hoyacarnosa írta...

Köszönöm EWA! :)

Gyöngy-szirom írta...

Nagyon fincsi színek:-)

Mimmo-gyöngy írta...

Nagyon szép;)!

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful!!!!! pretty colors!!!