2011. október 12., szerda

Írtak rólam :)

Régen nem jelentkeztem, ennek az volt az oka, hogy kicsit szünetet tartottam.... hogy mennyire fogok visszatérni a gyöngyök világába, az még a jövő titka, a vágy él bennem, viszont a napjaim valahogy nem úgy alakulnak hogy meg is tegyem azokat a lépéseket, amikkel igazán kifejezésre juttathatnám azokat a finom érzelmeket, amik élnek bennem.
Link
Akárhogy is lesz, egy nagyon kedves ismerősöm és egyben vásárlóm is, írt rólam egy cikket a blogján, ahol olyan kedvesen közöl az ékszereimről és rólam információkat, hogy az egészen megérint engem.. :)

Ezt szeretném most megmutatni nektek is :)

Íme Orsi blogja: http://kreahangulat.blogspot.com/

Nektek jó olvasást, aztán nekem meg visszatérést.... remélem sikerül és újra tudok mutatni lélekből szóló alkotásokat.

Köszönöm! :)

3 megjegyzés:

Ami írta...

Nagyon kedvesen nyilatkozott Rólad, mintha valóban ismerne egy kicsit (legalábbis nekem ilyennek tűnsz a blog és az ékszerek alapján). Kívánom, hogy mielőbb térjen vissza az ihlet!

Timike írta...

Szerintem is nagyon találó amit irt, rám is így hatottak az ékszereid, nagyon szeretem a munkáidat, ahogy a színeket használó, ahogy az érzést próbálod vele átadni.Én nagyon örülnék ha visszatérnél.

Sviro (Ildi) írta...

Megértem, hogy melengették a lelked a szavai, nem minden nap kapni ilyen "kritikát". Sajnálom, hogy Te is a vívódós korszakot éled, hiányoznának az ékszereid nagyon.