2011. október 27., csütörtök

Tépett szederszemek



Nagyon örülök hogy elkészült ez a szedergolyós nyaklánc. Egyszerű, de nagyon mutatós, a rongyosra tépett anyagcsíkok adják meg igazi báját :)


És milyen érdekes, így felvéve látható hogy valójában hogy is áll és mekkora.
Hasonló fotókkal mostanában már találkozhattatok a meskán, ez a kép is fel fog kerülni.

....hónapok óta sehonnan sem tudtam semmiféle próbababát és normális műnyakat beszerezni.. viszont egy jó fotóst igen.... :)
Így én lettem az, aki az ékszereket méretarányosan, viselve mutatja be.
Nem vagyok egy modellalkat, de legalább ember... és azt hiszem ennyi épp elég is :)
Remélem.


6 megjegyzés:

Alma írta...

Nálam nyerő - tetszik!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

A lánc nagyon szép,a modell nagyon helyes és a fotó nagyon jó!Ügyes vagy!

Mia írta...

Nagyon szépséges a lánc, bogyó, Te is nagyon jól nézel ki! :))) (és sztem nem csak a fotós miatt) Tényleg jó, hogy egészben is látszik ez a szépség!

Pelantura írta...

Un collar muy elegante, enhorabuena!!!!

Ami írta...

Örülök, hogy újra látok Tőled egy szépséges alkotást! A nyaklánc nagyon jól néz ki, és sokkal személyesebb Rajtad, mint egy műnyakon.

Peikkonen írta...

Very stylish, I love it!