2017. november 1., szerda

Kicsit vissza a nemezhez..


Időközönként vissza szoktam nézni a Meskán a saját eladott  termékeimet is, 
ötletszerzés  gyanánt. Néha elképedek, hogy bizonyos ékszereket egyáltalán hogy a manóba tudtam eladni :D , de vannak olyanok is, amikhez vissza-visszatérek egy kis átalakítással, mert még mindig látok bennük fantáziát.
Ráadásul még régebben jól bevásároltam gyapjúból és anyukám segítségével egy-egy beszélgetős délután alatt meggyúrtunk vagy 50 golyóbist. 

Egyébként, ha belegondolok, mennyi trüffel karkötőt készítettem eddig.. Hát, nem is értem, hogy nem untam meg...

Tehát, itt a nemezgolyók nincsenek gyönggyel kivarrva, hanem rájuk adtam ezeket a szépséges gyöngykupakokat és szebbnek látom így.
Ha még tudok szerezni belőlük,  biztosan lesznek még ehhez hasonló ékszerek.




1 megjegyzés:

norono írta...

Gyönyörűséges!!! :-)